BorgensGrabbar

En pryo elevs tankar

Hej, Pryo eleven här.

 

Jag heter Patrik och är 13 och ett halvt år gammal. Jag gillar sport och att umgås med kompisar. Mest gillar jag att spela fotboll och kolla på när AIK bandy spelar. Min favoritspelare i AIK är Svärda för att han har så fin hårfärg och för att han är back precis som jag är i mitt fotbollslag. Jag gillar också chefsredaktören för BorgensGrabbar för han är jätte snäll och ibland köper han glass till mig som är riktigt god. Jag går i högstadiet i sjuan och vi ska ha pryo vecka i skolan. Jag ska vara pryo på BorgensGrabbar det kommer bli jätte roligt. Hoppas bara att jag inte glömmer lins locket på kameran när jag ska foto som jag gjorde förra gången. Det var jättepinsamt. Chefsredaktören har sagt att jag ska få jobba med Kenta Kofot hela veckan, det ska bli kul men han är lite konstig tycker jag och så luktar han ättika.

 

För att förbereda mig inför veckan så har jag läst mycket sporttidningar och pluggat in alla AIK spelares namn. Det var svårt men jag tror det kan vara bra att kunna. Det lättaste namnet att lära sig var Herr Coachman för han vet man är coach för laget. Sedan så var Sandsund ganska lätt att lära sig för han vet man är han med dom stora stortårna. Och så Svärda såklart för han är min favvis.

 

Nej nu ropar mamma på mig, vi ska äta middag sen ska jag öva på att ta bilder med min nya kamera. Men vi syns nästa vecka...

 

Hej då!

 

//Pryo eleven

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: