BorgensGrabbar

Ett samtal till BorgensGrabbar

Ring ring...

BorgensGrabbar:
-Goddag, du har kommit till BorgensGrabbar hur kan vi hjälpa dig?

Okänd spelare:
- Hej, jag heter xxx och jag skulle vilja spela bandy med AIK bandy dom verkar vara så duktiga. Vad ska jag göra för att få spela med dom, du som känner till laget.

BorgensGrabbar:
- Jadu okänd spelare, först och främst måste du ha en otrolig träningsvilja sedan måste du ha ett hjärta av stål och en klubbteknik likt Zorros svärdrörelser.

Okänd spelare:
- Ok, då kanske jag måste öva lite först.

BorgensGrabbar:
- Ja gör det du, eller förresten har du någon specialtalang?

Okänd spelare:
- Jag är ganska bra på att snusa.

BorgensGrabbar:
- Det låter bra, du kan få bli materialare.

Okänd spelare:
-Wow vilken ära! Jag måste ringa hem till min mamma och berätta hon kommer bli jättestolt.

BorgensGrabbar:
-Gör det du så syns vi i helgen då är det match.

Okänd spelare:
- Shit shit shit jag kan inte bärga mig, hur ska jag kunna sova?

BorgensGrabbar:
- Ta det bara lugnt så ordnar det sig. Vi skickar hem pryoeleven till dig för att sjunga vaggvisor. 

Okänd spelare:
- Ni är verkligen bäst!

BorgensGrabbar:
-OM vi är!

En dag på redaktionen, inga konstigheter.

BorgensGrabbar sörjer fortfarande förlusten av kameran och stämmningen är tryckt på redaktionen. Den du! Hängde ni med?

Den här veckan har vi haft pryoeleven praktiserandes hos oss. Han har gjort det bra med diverse uppgifter som kaffe hämtning, städning och gått runt på stan och delat ut flyers inför gnagets hemmapremiär. Han är lite blyg och ville helst inte bli publicerad på bild. BorgensGrabbar kan dock inte undgå att publicera en bild på denna stjärna.



Som ni ser så har BorgensGrabbar gjort pryon till man på en vecka. Här kan man se han kissa stående och han har dessutom odlat ut ett mustigt redaktörs skägg.

I helgen ska AIK spela två stycken bandymatcher. Det ska bli jättekul tycker pryoeleven.

På återseende... //BorgensGrabbar+pryoeleven




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenta
skriven :

Hur gick det igår?